De 10 groenten met de minste koolhydraten

Bij het PowerSlim programma houden wij rekening met zowel de koolhydraten als de Glycemische Index.

Meer lezen→

Hoe zorg je ervoor dat het dit keer wél lukt?

Uit onderzoek blijkt dat het succes van gedragsverandering grotendeels afhangt van in hoeverre je jezelf identificeert met het gewenste gedrag.

Meer lezen→

De pannenkoek is weer terug van weggeweest

De traditionele pannenkoek is een goede vuller, maar een volwaardige maaltijd is het niet te noemen. Hoe maak ik zelf een verantwoorde pannenkoek?

Meer lezen→

Is een coach bij het afslanken een meerwaarde?

Afslanken onder begeleiding van een coach heeft diverse voordelen: je leert alles over voeding, om je gewicht stabiel te houden en je valkuilen te vermijden.

Meer lezen→

Vakantiekilo’s? 6 tips om ze kwijt te raken

De barbecues en wijntjes tijdens de vakantie kunnen soms extra vakantiekilo’s opleveren. Maar hoe raak je ze weer kwijt?

Meer lezen→

Soja- en glutenvrij, is dit nodig?

Waarom kiest PowerSlim er dan voor om soja en gluten zoveel mogelijk te gaan vermijden, als er zo veel allergenen zijn?

Meer lezen→

5 Tips voor een goede weerstand

Om je weerstand op peil te houden en een griepje te voorkomen hebben wij 5 tips opgesteld voor een goede weerstand. Zoals vitamine C en D.

Meer lezen→

10x Koolhydraatarm broodbeleg

Is jouw ontbijt of lunch vaak hetzelfde? En kies je uit gemak vaak voor dezelfde belegsoorten? Dat is helemaal niet nodig, er is zoveel lekkers mogelijk dat ook nog eens verantwoord is.

Meer lezen→

Geen tijd om te koken? Zorg er voor dat je dit in huis hebt!

Geen tijd om boodschappen te doen? Met dit in je voorraadkast, heb je altijd genoeg gezonde ingrediënten in huis en zet je vlug een gezonde maaltijd op tafel.

Meer lezen→

Eet jezelf koel!

Volgens de eeuwenoude Chinese voedingsleer zijn er verkoelende en verwarmende voedingsmiddelen. Heb je last van de zomerse hitte? Help je lichaam dan een handje om af te koelen door te kiezen voor bepaalde voedingsmiddelen.

Meer lezen→