Zo laat je koolhydraten achterwege tijdens het diner!

Wij geven je inspiratie ter vervanging van koolhydraatbronnen tijdens de avondmaaltijd. Diverse lekkere alternatieven voor pasta, aardappelen, rijst en brood.

Meer lezen→

Sinterklaas tips

Deze Sinterklaas tips van PowerSlim bevatten diverse tips voor een verantwoorde Sinterklaas. Inclusief lekkere Sinterklaasrecepten.

Meer lezen→

De 10 groenten met de minste koolhydraten

Bij het PowerSlim programma houden wij rekening met zowel de koolhydraten als de Glycemische Index.

Meer lezen→

Hoe zorg je ervoor dat het dit keer wél lukt?

Uit onderzoek blijkt dat het succes van gedragsverandering grotendeels afhangt van in hoeverre je jezelf identificeert met het gewenste gedrag.

Meer lezen→

De pannenkoek is weer terug van weggeweest

De traditionele pannenkoek is een goede vuller, maar een volwaardige maaltijd is het niet te noemen. Hoe maak ik zelf een verantwoorde pannenkoek?

Meer lezen→

Sinterklaas gourmet! Tips voor een verantwoorde gourmet

Tijdens Sinterklaas en Kerst gaan veel gezinnen vaak gourmetten. Dat kan ook heel verantwoord. Wij geven je lekkere tips voor tijdens het PowerSlimmen.

Meer lezen→

Wat als afvallen niet lukt?

Helaas komt het soms voor dat iemand niet het verwachte resultaat behaalt. Er zijn ook andere factoren die een belangrijke rol kunnen spelen bij het wel of niet succesvol afvallen.

Meer lezen→

Soja- en glutenvrij, is dit nodig?

Waarom kiest PowerSlim er dan voor om soja en gluten zoveel mogelijk te gaan vermijden, als er zo veel allergenen zijn?

Meer lezen→

5 Tips voor een goede weerstand

Om je weerstand op peil te houden en een griepje te voorkomen hebben wij 5 tips opgesteld voor een goede weerstand. Zoals vitamine C en D.

Meer lezen→

10x Koolhydraatarm broodbeleg

Is jouw ontbijt of lunch vaak hetzelfde? En kies je uit gemak vaak voor dezelfde belegsoorten? Dat is helemaal niet nodig, er is zoveel lekkers mogelijk dat ook nog eens verantwoord is.

Meer lezen→